Veelgestelde vragen

Bestellen

Algemeen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra je bestelling betaald is, doen wij er alles aan om je pakket zo snel mogelijk op te sturen. Als je dus wil annuleren, neem je best zo snel mogelijk contact met ons op, dan bekijken we hoe we kunnen helpen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zodra je bestelling betaald is, doen wij er alles aan om je pakket zo snel mogelijk op te sturen. Daardoor is het dus niet mogelijk om zelf de producten in je bestelling te wijzigen. Maar neem gerust contact met ons op, dan bekijken we wat nog mogelijk is.

Een fout in je leveradres?
Zolang het pakket nog niet klaargemaakt is voor verzending, kunnen wij het leveradres voor je aanpassen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Dat kan ook telefonisch of via Whatsapp.

Moet ik mij registreren om te kunnen bestellen?

Het is niet verplicht om je te registeren, maar een online account biedt wel een aantal voordelen. Als je dat liever niet wil, kan je ook als gast bestellen.

Hoe weet ik dat mijn betaling goed is ontvangen?

Na het betalen van je bestelling krijg je een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal je op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.

Heb je geen e-mail gekregen?
- Kijk je e-mailadres even na in je account.
- Kijk eens in je SPAM-box.
- Of contacteer ons, dan kijken wij voor jou na of je bestelling gelukt is.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Zeker! In het bestelproces kan je kiezen voor een ander afleveradres dan je factuuradres.
Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de bedrijfsnaam aan in het daarvoor bestemde veld. Zo ben je zeker dat je pakket op de juiste plaats bezorgd kan worden.

Kan ik een factuur krijgen

Ja, dat kan. Stuur ons even een mailtje met alle facturatiegegevens en je ordernummer. Dan maken wij dat in orde.

Kan ik telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?

Gewone particuliere bestellingen van producten die beschikbaar zijn in de webshop, kan je helaas niet bestellen via e-mail of telefoon. Heb je ergens anders een bepaald model, of kleur van een product gezien dat we nog niet aanbieden, kan je ons natuurlijk altijd even contacteren, dan bekijken we of we dat voor jou kunnen bijbestellen.

Ook voor grote bestellingen, of B2B verzoeken, kunnen we zeken samen bekijken wat binnen onze mogelijkheden ligt.